måndag 13 oktober 2008

Varför?

Hej!
Idag har jag ingen bra dag. Har fått reda på att jag har en cysta som måste opereras bort och förmodligen måste äggstocken oxå tas bort. Jag känner att nu är snart bägaren på väg att rinna över. Jag orkar inte ta mer elände. Kan jag inte bara få vara frisk????
Nu till lite roligare saker. Jag har sålt två kort till min kära väninna Katarina. Det var två av korten som jag gjorde efter LC- mässan. (finns i bloggen, några inlägg sedan). Det är alltid kul att få nåt sålt, man känner sig lite uppskattad då och det blir liksom en sporre.

Igår gjorde jag bl. a det här:
En Lo som är efter en skiss. Den är när Elvira är på väg ut 13 dagar för sent. Tänkte göra varsitt album till döttrarna om deras barndom. Det blir ju värsta projektet men jag tänkte ta foton som jag blir inspirerad av. Jag vill absolut inte känna någon prestationsångest. Om det inte blir nåt album så har barnen iallafall några albumsidor att titta på.
Mönstrat papper på den här LO:n är 3 bugs in a rug- Coco- Bouquet, cardstock från Papermania. Blommor och blad från Prima och YouDo. Dold Journaling där det står lite om Elvira och så.

Den här LO:n är på badbilder från i somras. Vi återupptäckte Björkviks havsbad ute på Ingarö. Otroligt vackert där ute i skärgården. Vi hade ett par härliga sommar eftermiddagar där. Rekommenderar ett besök när man är i Stockholmstrakten. Går lokalbuss ända fram (från Slussen) Den här LO:n är gjord till en färgutmaning, turkost och blått. Jag tog lite rosa oxå eftersom min baddräckt är just färgerna turkost, brunt och rosa (vitt). Papper från Bazzil och DCWV. Mönstrat papper Basic Grey- Obscure- pose. Blommor från YouDo och Prima. Brads köpta på Panduro.Nu ska jag se till att få lite mat i mig och umgås med familjen. Vi ses när vi ses.

5 kommentarer:

zαnуα ♥ sa...

Ville bara skicka dig ett helt gäng med styrkekramar
*kramar om*

Anonym sa...

Surfade runt i din blogg och hittade jätte mycket läckert & snyggt...
Samlar in lite ny inspiration genom att surfa runt.
Hoppas vi syns hos Zornitsa.
Susanne

Anonym sa...

Jag hoppas hoppas att allt ordnar sig, förstår verkligen att du känner att nu är det nog, jag vill vara frisk. Du har ju din familj också att tänka på.
Vad märkligt att min Elvira kom också 13 dagar försent.... hm...

zαnуα ♥ sa...

Hej där tjejen :) Hoppas du känner dig lite bättre idag :)
Kikade runt i din blogg en del, och oj vad mycket fint du har här! :)
*kramar*

Scrapmara sa...

Ushh! Vad tråkigt! Jag skickar dig en stor kram och hoppas du mår bättre idag! Fantastiska alster du har gjort! Älskar korten från BB, så glad och pigg du ser ut, och vilket strålande leende!