söndag 26 augusti 2012

Lo + kort

Hej!
Äntligen helg, så kände jag det i fredags när jag gick hem. Jag gillar mitt jobb men just nu är det väldigt många förändringar som man måste hålla reda på, väldigt stressigt.
Helgen har jag ägnat åt scrapbooking och enstaka promenader.

I går på facebook var det en färgutmaning. Det var orange, gul, mörkgrön, ljusgrön, brun och rosa. Man var tvungen att använda minst fyra färger och inga andra förutom svart och vitt. JAg använde orange, gul, gröna nyanser och brun.
Här är min layout på min kära kusin Vanja.
 Det blev material över och det gjorde jag ett kort.
Material LO:
Mönstrade papper från My Mind's Eye (bl a So Sophie)
Dekorationer bl. a Crate Paper(blommor), SEI (knappar) och Panduro (brads).
Bokstäver från American Craft (Bruna thickers), MAya Road (stora vita dvs jag har färgat med vit akrylfärg och embossingpulver). Siffror från Echo Park (tror jag)

Material Kort:
Samma papper som LO.
Flodhästen är en stämpel från Sassafrass Lass stämplad med brun stämpelfärg från Memento.
Grattisstämpeln har jag faktiskt ingen aning om var jag har fått ifrån????

Nu ska jag njuta av söndagkvällen, imorgon böejr allvaret igen. Må gott.

Inga kommentarer: