lördag 13 december 2008

4,5 julkort gjorda på rekordtid + en vinst

Hej!
Jag har vunnit i Yolis blogg och jag är jätte glad över hjärtat som jag vann. Tackar!!!
Jag har slitit som ett djur med mina 5 beställningskort. Jag som är ganska långsam har lyckats bli klar med fyra av dem och det femte är på g. Det är så svårt att göra kort med foton.
Det här första kortet är det mönstrat papper från Scrappers Choice, cardstock och blommor och blad från Papermania. Knapp från SEI. På blomman har jag satt litet rött stickles.

På det andra och tredje kortet är det mönstrat papper från Maja Design och varstock bl. a från PaperMania. Blommor bl. a från Prima. God Jul är från klippark av KAren- Marie Klip.

Det här sista kortet är det mönstrat papper från Karen Marie Klip. Det gröna pappret vet jag inte vad det är för märke. Som ni ser har jag sandpapprat runt fotona för att få en litet rolig effekt, istället för fotomatta eller ram. Blommor från Papermania och YouDo, som jag har haft lite stickles på. Längst ner ett grönt organzaband med röda sticklesprickar. God Jul är från Karen Marie klip- klippark.

Jag hoppas att du har en skön Lucia. Min har varit lite turbulentoch ikväll är jag gräsänka, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Nu ska jag lämna barn på kalas. *Imorgon kommer jag att uppdatera bloggen med mitt förhoppningsvis sista julkort. Det börjar bli lite tomt i julpapperlådan. See YA!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Härliga loer. Jättefina. Älskar maja designs julpapper. Det är såå fint tycker jag.

Kram Jeanette

Mirameja sa...

Oj vilka snygga kort och LO du visar i din blogg! Och visst är det snyggt med sandpappereffekten :-)
Jättesnygg tag dessutom, visst får man mycket inspiration av Yoli?!

Jessica

Anonym sa...

Vill säga LYCKA TILL imorgon :)
vi hörs på mejlen.