tisdag 23 december 2008

God jul!

God Jul!!!
Det blev ett flaskkort till slut, har tagit världens bloggrunda för at få inspiration och har sett mycket fint. Köpte en flaska till min mor och far och tyckte att det skulle vara kul med ett kort till och då började jag kämpandet. Ibland vill verkligen inte inspirationen rinna till. Jag är dock nöjd med resultatet för att vara mitt första flaskkort.
Jag har utgått från färgerna på flaskan vilka är guld och blått, vilket blev blått cardstock till stomme sedan vitt papper som jag har glimmermist på och sedan stämplat stjärnorna. Blommorna har jg haft stickles på, blommorna är köpta på Panduro. Stämpelmotivet är hängel från höstkitet som jag har färglagt med promarkers samt akvarellpennor.


Från oss alla i familjen L- W till er alla: EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev ju supertjusigt!