tisdag 16 december 2008

Ett litet paket kom idag

Hej!
Fick ett underbart paket idag, det var min vinst från Yolis blogg. Det var så vackert så jag ville inte öppna det, jag kommer att göra det men vill inte just nu. Här är ett foto på paketet.
Jag gjorde klart mitt 5e och sista julkort i lördags. Det mönstrade pappret samt texten "God Jul" är Karen- Marie-klip, köpt på Panduro. Bandet och granen kom med ett pysselpaket. Resultatet blev detta:
De senaste dagarna har jag även börjat på ett album 6x6 om december och julen. Jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt att ta hand om alla spillbitar efter julkorten.Ville bara tillägga att idag jobbade jag min första dag på 6 veckor och det var kul och det gick bra. Över förväntan faktiskt.

Vi ses när vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det gick bra :) Jättefint paket du har fått... Och skönt att korten blev klara! Låter kul med album om december och julen...

Ulle sa...

Vilken läcker LO! Gillar formatet ...