fredag 5 december 2008

Några kort

Hej!
Julen är snart här, det är helt otroligt vad tiden går fort, jag hänger inte med!!! Jag har gjort lite kort. Jag har några julkort kvar att göra och sedan ar jag fått en beställning på ett tack- kort som jag tänkte fixa i helgen.
Jag vill också meddela den glada nyheten att jag är numera med i Scrappiz stora skissteam. Jag ska skapa några av skisserna, jag är glad att jag blev antagen och ska göra mitt bästa för att forummedlemmarna ska få inspirerande skisser.
Här kommer tv å julkort som jag har gjort, jag måste också säga att jag har gjort några LO:s men de ligger i kameran, ska försöka redigera under helgen.
Det här kortet är ett julkort/ tackkort till mina föräldrar och jag hoppas att de inte läser bloggen idag för de ska få kortet i morgon. Det mönstrade pappret är från Scrappers Choice och heter vinterdag. Cardstock från Bazzil. Jag har stämplat och embossat de silvriga snöflingorna. Den stora snöflingan har jag satt lite funflock på, som ni vet vid det här laget så älskar jag funflock. Jag hoppas att mamma och pappa blir glada över kortet, jag är iallafall nöjd. Kortet blev inte så bra inscannat, det är ljusare i verkligheten. Måste lära mig scannern.

Det andr kortwt har mamma och pappa beställt av mig för att ge bort. Det enda kravet var att det skulle vara en bild från Åland på det. Cardstock från Coredinations och mönstrat papper från Scrappers Choice. Blomman kommer från Prima (tror jag) och det är lite bling i mitten av den.

Det var allt för denna gång. So Long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga kort!! Tack för din kommentar hos mig! Kram